×

Technická podpora je pre zákazníkov s abonentnou službou GstarCAD Subscription AutoRenewal 365 poskytovaná zadarmo, pre zákazníkov bez abonentnej služby je bezplatná počas prvých 90 dní od zakúpenia novej licencie, resp. 30 dní od zakúpenia upgradu.

Vážení zákazníci,

v termíne od 23.12.2020 do 10.01.2021 budeme fungovať v obmedzenom režime. V prípade, že nás nezastihnete telefonicky, nás prosím kontaktujte e-mailom alebo využite kontaktný formulár, prípadne formulár technickej podpory. Ďakujeme za pochopenie.

Želáme Vám príjemné sviatky a úspešný nový rok.

— Tím GS SOFT

OnLine technická podpora

PON - PIA / 08:00 - 16:00

SPUSTIŤ

Technická podpora

PON - PIA / 08:00 - 16:00

ŽIADOSŤ O TECHNICKÚ PODPORU

Kontaktujte nás

Slovenská republika: +421 2 2027 5562

KONTAKTNÝ FORMULÁR

Pokiaľ chcete nahlásiť novú požiadavku, ktorú od vás zatiaľ neevidujeme, použite tento formulár.
Žiadame vás o počiatočnú formuláciu vašich požiadaviek v písomnej forme v záujme zaistenia obojstrannej kvality, pretože:

  1. vašu požiadavku môžeme cielene odovzdať kompetentnej osobe, aby mohlo byť zahájené jeho riešenie ihneď ako to bude možné;
  2. vy máte evidenciu o vašej požiadavke v archíve vašej e-mailovej pošty, čo vám uľahčí ďalšiu komunikáciu;
  3. písomné evidencie nám umožnia často sa vyskytujúce požiadavky odoslať dodávateľom pre ďalší vývoj softvéru;
  4. pri hromadení určitého problému od iných zákazníkov vás o ňom môžeme v predstihu informovať
TOP